Translate

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Blog Archive

Facebook



Zoeken

ShareThis

Print Friendly and PDF

22 december 2011

Met plezier gebruik ik elke dag mijn sap centrifuge en ik geniet elke dag dat Yaison nu alle voeding stoffen binnen krijgt die hij nodig heeft. Zoals in een vorig artikel liet ik jullie weten dat ik me heel veel zorgen maakte over dat hij niets lust. Hij wilt bijna nooit zijn avondeten op eten. Nu zijn veel kinderen moeilijk met eten, maar Yais is echt te erg en alleen opgroeien op fruit en bruine volkoren producten is niet veel. Het is gezond, maar het is eenzijdig voedsel. Je moet gevarieerd eten om gezond te blijven. Nu eet hij elke dag wat hij nodig heeft en ik kan je niet zeggen hoe blij ik met de sapcentrifuge ben. Hij proeft de groentes niet omdat je het samen perst met fruit.

Vandaag heb ik een lekker recept voor jullie. Ik heb er ondertussen meer en ik zal deze komende tijd met jullie delen. De voordelen wat ik merk met het sappen is dat mijn huid echt heel glad aan het worden is. Ik draag al een week geen foundation meer! Ik maak geen grap, mijn huid is echt egaal geworden. Je ziet door groentes puur te eten zonder verhitting je de vitamines puur binnen krijgt. Door verhitting gaan veel vitamines verloren wat echt zonde is.

Bestron DKP600 sapcentrifuge

Ingrediënten (2 personen of dubbele dosis voor jezelf)
2 winterpenen
2 appels
2 mandarijnen of 1 sinaasappel (ik pers citrusvruchten met de gewone pers) 1 stengel bleekselderij

Bereiding Alles door de sapcentrifuge knallen (niet letterlijk al het fruit en groente er in gaan smijten he...wel met beleid). Als je sap mooi opgevangen is in je maatbeker even met een lepel alles goed mengen.

Categories:

0 reacties:

Een reactie posten