Translate

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Blog Archive

Facebook



Zoeken

ShareThis

Print Friendly and PDF

22 december 2011

Morgen heeft Yaison een thee kransje op school en ze mogen wat lekkers mee nemen. Dus zijn we aan de slag gegaan vanavond. We hebben lekkere koekjes gebakken. Maar omdat ik moe ben heb ik iets te veel bloem toegevoegd, maar ze smaken nog steeds lekker. Onderstaand recept is goed hoor...ha ha ha daar heb ik niet teveel bloem bij gedaan. Knipoog. Ik ga maar zo lekker mijn bedje in.





















Ingrediënten
300 gr zelfrijzend bakmeel
200 gr ongezouten boter
100 gr suiker
2 zakjes vanillesuiker
reep bittere chocolade (AH)
mespunt zout

Bereiding
Hak de chocolade in kleine stukjes. Doe alle ingrediënten in een kom en kneed een soepel deeg. Oven voorverwarmen op 175 C. Koekjes op een bakplaat doen en voor een kwartier in de koelkast plaatsen. Hierna de koekjes in de oven bakken voor ongeveer 15-18 minuten.
Categories:

0 reacties:

Een reactie posten