Translate

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Blog Archive

Facebook



Zoeken

ShareThis

Print Friendly and PDF

19 december 2011

Het stofje, het glas, de ontbijt bordjes en bestek zijn van mijn Oma geweest. Ik vind het zo leuk om haar servies en stofjes te gebruiken voor mijn foto's. De stofjes die jullie zien in alle foto's zijn van haar geweest. Ik vind dat zo erg leuk.

Elke school middag heeft Yais een tussen uurtje. Dat hebben alle kids die naar de basisschool gaan. Zo nu en dan maak ik iets speciaals. Yais vertelde mij, dat een moeder in zijn klas wentelteefjes gisteren had gemaakt en dit had hij nog nooit gegeten. Dat klopt. Dus heb ik wentelteefjes voor hem gebakken.

Ik weet nog heel goed, mijn moeder bakte ze toen ik kind was ook zo nu en dan en ik weet nog hoe lekker ze waren. Wentelteefjes maak je het beste met wit oud brood. Gelukkig had ik brood wat één dag oud was.

Ingrediënten 4 sneetjes oud wit brood 1 ei 250 ml halfvolle melk 1 vanillesuiker zakje 1/2 theelepel kaneel 1 theel suiker snufje zout boter poedersuiker

Bereiding Alle ingrediënten goed met elkaar mengen met een garde. Dit mengsel schenk je op een diep bord. Leg hier één voor één de sneetjes wit brood in en laat even het mengsel in het brood zuigen. Bak de sneetjes brood in een pan met roomboter aan beide kanten goud bruin. Op een bord serveren met een beetje poedersuiker.

Categories:

0 reacties:

Een reactie posten