Translate

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Blog Archive

Facebook



Zoeken

ShareThis

Print Friendly and PDF

22 december 2011

Boem!! Ik val even met de deur in huis: 'Sla nooit je ontbijt over!'. Als jij je ontbijt overslaat heb je rond lunch tijd zo'n honger of zelfs daarvoor. Al heb je geen honger je zal sneller geneigd zijn te gaan snacken. Om dit te voorkomen eet je altijd een ontbijtje. Ook heb je energie voor de dag nodig. Breakfast at Tiffany's!

En dan heb ik het over een gezond ontbijtje. Niet gebakken ei met spek. Ik heb het over bruin brood (liefst donkerbruin...hoe bruiner hoe beter) of magere yogurt met muesli, cruesli, havermout enzovoort met natuurlijk vers fruit. Het kan zijn dat je net als ik om ongeveer 5.30 op staat en dan heb ik nooit trek in gelijk een goed ontbijt. Hoe anderen een kop koffie nemen of thee begin ik aan mijn smoothie. Ik zou best thee willen drinken of koffie, maar ik ben allergisch voor caffeine dus dat skip ik. Deze smoothie wil ik graag met jullie delen omdat dit één van mijn favoriete ontbijt smoothies is. Echt heel lekker en ik wordt met plezier wakker. Het is heel simpel dus laten we aan de slag gaan.

Stap 1 Geef jezelf een klap in je gezicht zodat je even wakker wordt, als we het op mijn manier doen drinken we geen koffie...dus dan maar even een klap in je gezicht...gewoon flettsss. Hoofd in de vriezer is ook een optie of tegen een glazen pui aan lopen...niet te hard want anders is heel de buurt wakker. Wat je fijn vind om wakker te worden. Ha ha ha! Joke joke joke.

Ingrediënten
kopje water
2 handjes vol havermout
1 sinaasappel
1 banaan
kopje magere aardbei yogurt

Bereiding Alles met elkaar mengen met een staafmixer of keukenmachine. Iets wat de boel glad en romig maakt. Ik heb voor de sier er een beetje chocolade op gestrooid. Good morning to you! xxx

Categories:

0 reacties:

Een reactie posten