Translate

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Blog Archive

Facebook



Zoeken

ShareThis

Print Friendly and PDF

22 december 2011

Doordat ik gisteren mijn recepten pagina heb aangemaakt en door mijn recepten aan het bladeren was zag ik dat sommige recepten geen foto hadden. Hoe is dat mogelijk? Ik ben dat met alles overzetten van blogspot naar Loyoya zeker vergeten de foto er bij te plaatsen. Ik zal ze allemaal toevoegen. Zijn een paar enkele recepten. Niet veel. Maar ik kwam ook twee recepten tegen die niet online stonden (lang leven mijn oude Flickr account van Love2bake.nl).

Bevroren bananen op een stokje gedipt in gesmolten chocolade. Dit is zo lekker! Echt jullie weten ik ben een bananen maniak. Banaan is mijn lieveling. Ik vind het echt het lekkerste wat aan fruit verkrijgbaar is. Jammie.

Ingrediënten
Paar rijpe bananen, pellen en door midden snijden
bittere chocolade (200 gr ongeveer smelten)
nootjes naar keuze, in stukjes
lolly stokjes

Bereiding Lolly stokjes in de banaan prikken. Bananen in de vriezer laten vriezen. Ze hoeven niet keihard te worden. Je wilt dat ze hapbaar blijven. Niet te zacht, ze moeten wel bevroren zijn, maar niet keihard. Uit de vriezer en dippen in de gesmolten chocolade (chocolade in een hoog glas doen) en de banaan bestrooien met de nootjes. Gedipte bananen even terug in de vriezer voor ongeveer 10 en dan is het tijd om te genieten. Enjoy!

Categories:

0 reacties:

Een reactie posten