Translate

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Blog Archive

Facebook



Zoeken

ShareThis

Print Friendly and PDF

22 december 2011

Een kleine verandering aan mijn blog. Voor ieder wat wils, vandaar geen bakery meer, maar kitchen. Wat lekker is en uit mijn keuken komt, komt online. Dus we gaan gezellig verder met het project '365 dagen 100 taart recepten', daar draait natuurlijk mijn blog om. Ik ben een zoetekauwer, so that's my main goal. Alleen heb ik ook hartige recepten en die wil ik ook graag met jullie delen. Op mijn schijf heb ik nog een aantal staan en die zal ik vandaag online plaatsen. Zo net wilde ik foto's maken van mijn stokbroodje gebakken ei, met uitjes en gesmolten kaas, maar de batterij was dood, dus ja, better luck next time :). Het smaakte heerlijk :).

Bedoel als ik dip, dan dip ik goed. Mexicaans eten. Ooh wat is dat goddelijk! Ik ben dol op tortilla's, taco's en burritos. Ik ben gek op de heerlijke avocado's, sausjes en gekruid gehakt. Het is gevaarlijk voor het dieet. Zo super zondig. Het is te begrijpen, ik ben dol op de mexicaanse keuken. Dit is een dip die je met je favoriete tortilla chips eet. Mijn favoriet is de Doritos Pepper.

Ingrediënten
refried beans
roomkaas
2 avocado's
zakje taco kruiden
zakje geraspte kaas (Old Amsterdam)
2 lente uitjes
citroensap
3 tomaten
zwarte olijven of groene olijven
chili poeder
snufje zout

Bereiding We gaan 7 lagen maken. Te beginnen met de fried beans. Blikje op maken en als eerste laag op een bord smeren. In een kom de roomkaas met een ongeveer 2 eetlepels taco kruiden aanmaken. Even proeven, misschien wil je meer taco kruiden toevoegen. Nu naar smaak chilipeper toevoegen en goed mengen en dit als 2de laag op de fried beans smeren. Nu de avocado's goed fijn prakken met een beetje citroensap tegen het verkleuren en dit op de roomkaas smeren (snufje zout toevoegen, daardoor smaakt avocado nog lekkerder). Tomaten in blokjes snijden en dit over de avocado laag. Olijven in stukjes snijden en over de tomaten laag. Een laag geraspte kaas over de olijven en als laatste de lente uitjes in ringentjes snijden en dit over de kaas laag. Dippen maar :).

Categories:

0 reacties:

Een reactie posten