Translate

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Blog Archive

Facebook



Zoeken

ShareThis

Print Friendly and PDF

22 december 2011

De eerste dag van het vasten ging redelijk. Ik voel echt de omschakeling van voeding. We eten super gezond, maar toch is het heel anders. Ik mis echt een gewone boterham. Maar we gaan het volhouden. Mocht ik maar gewoon gist gebruiken om volkoren brood te bakken.

De smoothies bevallen me echt heel goed. Ik heb vandaag twee soorten gemaakt. Nu wil ik jullie mijn spinazie peer smoothie delen. Echt je proeft totaal geen spinazie. Ik heb er banaan en peer in gedaan. En Yais heeft gedronken. Yes! Eindelijk spinazie in zijn bloed systeem. De groene smoothies is echt een oplossing voor kinderen die geen groente lusten.

Elke ochtend als je wakker word begin je met een glas lauw warm water. Hierdoor gaan je darmen werken. Op een rustige manier. Daarna maak je een groene smoothie klaar. Maak gelijk genoeg voor de hele dag. Ik maak ongeveer meer dan een 1 liter klaar. Ik drink ongeveer 2 a 3 smoothies per dag. Een groene smoothie in de ochtend, de avond en als ik in de middag nog trek heb dan drink ik er nog 1, maar dat is dan een fruit smoothie.

Ingrediënten ruim voor 4 personen
1 rijpe grote banaan
1 rijpe peer
3 pers sinaasappels
150 g spinazie (vers)
1 a 2 glazen water

Bereiding Alles met elkaar blenden. Ik heb in het recept 1 a 2 glazen water genoteerd. Het hangt van de substantie af van de smoothie of je 1 a 2 glazen water nodig hebt. Je wilt dat de smoothie niet te waterig is en niet te dik.

Categories:

0 reacties:

Een reactie posten